Článek Dvojí život jednoho muže

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Dvojí život jednoho muže

27. 01. 2012 - 14:38

sayonara: Hlavně si nezačni myslet, že něco takového je normální!

Až moc mi to připomíná můj příběh, kdy jsem tomu klukovi až nezdravě věřila. Taky říkal takové věci jako "něco fakt můžu řešit jen s touhle" a tak podobně. Načež jsem udělala to samé, co ty, protože už bylo až moc objektivních skutečností, které prostě bily do očí.

A skončilo to tak, že jsem nejdřív řekla, že mi tu konverzaci někdo anonymně poslal, následovalo několik měsíců agónie, neboť říkal, že to byl jen úlet, ale pak jsem se nasrala definitivně, tak jsem to ukončila... Příběh s poučením...

Takže sice hrabat se někomu v soukromí není nic hezkého, ale on si začal a nemá co si stěžovat. Na věty typu "Ty ses mi hrabala v..." můžeš vždycky odpovědět něco jako "Ty jsi takový hajzl a teď tady řešíš, jak jsem se to dověděla?"

Good luck and destroy those bitches!

Fuj, to jsem se naštvala takhle poránu!

---
sayonara.pise.cz

27. 01. 2012 - 16:40

prava-bruneta: nejvíc mě zarazilo jak jsi psala, že ona mu psala () že by si to taky ráda zopakovala, až bude sama. Přijde mi to takové, jak kdyby tvůj přítel čekla než se rozejde a pak ... (ale taky to tak nemusí být) Třeba je ten tvůj jeden z těch kteří chtějí mít doma šťastný a spokojený vztah plný lásky, ale občas si potřebují "odskočit" za dobrodružstvím. Ale normální to určitě není Jinak koukni na film MUŽÍ V NADĚJI ten je hlavně o tomhle a nejlíp s přítelem at vidíš jak se tváří, ten konec je zvlášť pro záletníky dost poučný. Držím palce ať to dobře dopadne.

---
prava-bruneta.pise.cz

27. 01. 2012 - 17:11

sayonara: Tak to je dost naivní představa, že záletník po shlédnutí onoho filmu dostane záchvat svědomí.

Když je někdo tak hrubý, že svojí partnerce řekne, že ho nepřitahuje, říká si o přesdržku. IMHO to byl pokus jak Nexii nasrat, aby měl rozchod bez práce, ale nechce se mi takhle narychlo usuzovat.

A ať už patří do kategorie hajzlů I (tj. chce mít vztah plný lásky, ale musí ocmrndávat jinde), nebo do kategorie hajzlů II (těch, co je jim vztah pohodlný i jen tak a vyhledávají romantické vztahy jinde), tak nestojí za to, aby s ním jakákoliv slušná holka zůstávala.

Jo, a takový týpek bude nejspíš tvrdit, že to dělají všichni chlapi, což je nesmysl. A je vždycky smutné, když tomu některá uvěří a rezignuje na šťastný láskyplný vztah bez záletů.

(sorry, že jsem se tak rozvášnila, ale tohle je prostě zlo, které nesnáším...)

---
sayonara.pise.cz

27. 01. 2012 - 17:48

nexie: Na všem je asi pravdy trochu. A že ses rozvášnila vůbec nevadí... já jsem tu ráno měla tep aspoň milion teď jsem se vrátila z venku, byla jsem se projít... a mám za sebou tak půl krabičky toffifee a je mi zase o něco líp. Nevim no, dám tomu chvíli času a kdyby to nešlo, tak se na to vykašlu. Nemám zapotřebí se furt nervovat. Že jo.

---
nexie.pise.cz

27. 01. 2012 - 17:48

prava-bruneta: Já řekla, že je to poučný, rozhodně ne že se dotyčný změní !! Samozřejmě nejsem tak naivní jak jsi psala, a nemyslím si že film jim zachrání vztah jen že celý ten film se točí kolem toho takže kdyby Nexie nenápadně nahodila udičku na toto téma třeba by se mohla něco dozvědět nějaký jeho pohled (určitě se jí nepřizná to je mi jasné) ale uvidí nějakou jeho reakci. Nebo tak může nenápadně začít hovor na téma jak to někdo může udělat a čekat jeho reakce nebo já nevím Nexie je taky ženská určo by jí při sledování něco napadlo prostě to vyvolává emoce ( i já s přítelem jsme u toho měli debatu a to jsem přesvědčená že on by tohle neuděl - jakkoliv se to může zdát směšné v tomhle mu věřím jak nikdy nikomu)

Vůbec to nemělo vyznít jako, že Nexie přesvědčuji aby s ním zůstala i pokud nebude šťastná že to chlapi dělají běžně. Ne nedělají, ale tohle si musí rozhodout sama ať je to tak nebo tak já s nimi nebydlím, ona nejlíp ví co mu dokáže odpustit a co ne, za co jí stojí nebo nestojí. Jen nehodlám přilívat benzín do ohně a říkat jí "povzbudivé řeči" typu je to kretén jako všichni chlapi rozejdi se s ním budeš šťastnější za A) protože to nevím a za B) protože takhle lehké to nikdy není.

Je lepší hledat řešení než dělat závěry. Je třeba s nim mluvit proč to dělá, co mu chybí a pak se rozhodnout zda to má nebo nemá smysl, ale co člověk to názor a jiná zkušenost. Třeba je to v jejich případě jinak než u jiných párů nejde vše generalizovat bohužel. Jeden může být notorický kurevník /pardon ten výraz,ale s takovým bohužel nic neuděláte/ druhý může mít jen sexuální choutky, které se stydí říct partnerce, aby si nemyslela, že je úchyl a tak se ventiluje jinde, ale partnerku miluje a kdyby se s nim Nexie rozešla jen kvůli tomu, že má nějakou sexuální praktiku a stydí se jí to říct tak mi to přijde škoda zahodit celý vzah, ale netvrdím že to tak je.

Hlavně nikoho nehájím ani neodsuzuji ničí názor, jen se snažím vyjádřit jak to vidím já jako nestranný a nezaujatý člověk, proto odmítám veškeré předhazování vzorů typu můj bývalý mi zahnul a choval se divně jako ten tvůj tak ten tvůj ti zahýbá taky (moje zkušenost, takhle to přeci nefunguje, každý člověk je jiný ve všem.

---
prava-bruneta.pise.cz

27. 01. 2012 - 17:53

nexie: Jo, myslím, že s tebou souhlasím. Je to prostě o lidech, jací jsou. Ono to možná nebude třeba ani tak horký, jak se mi to zdá. Já jsem totiž taková hrrr do všeho. Takže jak je nějakej problém, hop do toho a hned vidím to nejhorší na světě. Možná je pořád lepší, když mám doma chlapa, s kterým je mi dobře.. a jemu se mnou taky... a jen si to prostě potřebuje občas okořenit.. a dokud je to tak nějak jakože po netu, tak to podle mě není tak strašlivý, jako kdyby to byl real. Myslím teda. Já nevím no, každopádně je to naprd, takže jak jsem už psala, dám tomu nějaký čas... a uvidíme.

---
nexie.pise.cz

27. 01. 2012 - 17:50

prava-bruneta: Pardon - jsem se nějak rozjela jsem ti tu napsala druhý podčlánek promiň, ale kdyby sis chtěla promluvit víš kde mě najdeš (pod nejdelšími komentáři jsem jáá super ukecaná bruneta)

---
prava-bruneta.pise.cz

27. 01. 2012 - 17:55

nexie: Ne v pohodě, mě to nevadí. Aspoň si taky počtu názor někoho jiného.

---
nexie.pise.cz

27. 01. 2012 - 18:27

prava-bruneta: Je důležitý hlavně mluvit, něco ti nevyhovuje řekni mu to nebo na to zaveď řeč ptej se i jeho ale když ti řekne třeba(jen příklad nic v tom není) promiň, miluju tě ale sex s tebou mě nebaví. Tak to že ho sjedeš jak malýho kluka ať si jde za jinou ti sice hodně uleví, ale pokud se s ním nechceš hned rozejít tak dosáhneš akorát toho že se nic nevyřeší budete uražený a on už ti v životě nic neřekne protože bude vědět že uděláš cirkus. (takhle to chlapům prostě myslí oni se ve svý podstatě chtějí vyhýbat konfliktům za každou cenu) místo toho spolkni vtek, hrdost a výčitky zlom si prst v kapse a dostaň z něj informace, proč má takovej pocit, co ho nebaví, zkus ho do toho zapojit že on toho zapojit že on taky by mohl být víc akční, řekni co bys zase chtěla ty, domluvte si že on obtará svíčky a ty budeš chodit do postele v podvazkách nebo něčem co se mu líbí. Hlavně s nim musíš mluvit upřímně a ne nasraným pohrdavým hlasem plným výčitek s tim daleko nedojdete. Upřímně bych to ale nepřehlížela a nečekala až se to vyřeší samo - zkus být iniciativní třeba mu navrhni že spolu v posteli zkusíte něco novýho (určo ho to překvapí a potěší a pokud tě miluje a ja si myslim že snad jo jinak by nemluvil o vašem domě a místě pro tvý tvoření- tak ti třeba řekne z čeho by měl radost)
Samozřejmě kdybys věděla, že tě podvádí jako opravdu pak je na místě být nekompromisní a ukázat kde jsou hranice a že on je překročil (tam ho klidně zfackuj )
Ale hlavní důvod proč utíkaj za těmahle kamarádkama je že tyhle flundry jim nic nevyčítaj, mají jakoby pochopení a dávaj jim pocit že jsou vyjímečný a poslouchají je, když rozlijou kafe na bílej koberec nezačnou na ně řvát jak jsou neschopný, udělaj pro ně vše co oni po nich chtějí a když se chtějí svěřit ví že nebudou dělat cirkus. Tak to je...musíš mu dát jistotu, že ty jsi nejen jeho partner ale i kamarádka, ale když ti řekne něco nepříjemnýho nesmíš se naštvat a urazit(ani kdyby ses v tu chvíli měla sebrat a jít ven rozkopat vzteky nejbližší popelnici)jen mu v klidu říct že ty to vidíš tak a tak ale že třeba chápeš proč on to takhle vidí.
Pokud máš pocit že ti za to stojí, udělej všechno co můžeš, při nejhorším si pak nebudeš moct nikdy vyčítat, že jsi za to mohla ty.

---
prava-bruneta.pise.cz

27. 01. 2012 - 18:53

sayonara: A dřív než se začneš snažit, zkus zjistit víc. Přece jenom erotické zprávy s "nejlepší kamarádkou" tě opravňují k tomu, abys použila nějaký keylogger (program, co zaznamenává stisky kláves). Hodný kluk nepodvádí a hajzlík neřekne, že jo, takže je lepší spolehnout se na techniku.

Bylo by smutné, kdyby ses snažila jen tak pro nic za nic

---
sayonara.pise.cz

27. 01. 2012 - 19:00

nexie: Taky je to možná z části mnou. Neříkám, že si za to můžu! Ale jak psala pravá brunetka, ta druhá ho asi nebude honit, aby vyklidil myčku, zhasínal po sobě v koupelně, nenechával v ložnici válet špinavý ponožky, neprděl u telky a nekrkal u jídla.

---
nexie.pise.cz

27. 01. 2012 - 19:32

prava-bruneta: To zas ale neznamená že mu budeš dělat služku a přehlížet věci co ti vadí (před ní by si jistě u jídla nekrknul nebo jí nehodil k posteli smradlavý fusekle) Tak nejdřív bych se mu snažila vysvětlit /s nima je to vážně jak s malýma dětma/ proč mi to vadí (žádný řvaní uklid si zas ten bordel - nejsi jeho mamka a jemu není 10) ale vysvětlit mu že takhle to nejde a že po něm nemůžeš pořád uklízet. Pokud si zvykl že ponožky se sami uklízí jednoduše je tam nech tak dlouho jak to vydrží klidně přihod ještě svoje (pak ale následně přichází zase debata) nebo se domluvte já nebudu házet fusky sem a ty si nebudeš nechávat laky na mém notebooku () O domácnost se musíte starat oba jinak to nejde - tak to udělejte jednoduše já to do myčky dávám ty vyndaváš nebo to udělejte spolu pokecejte si u toho a bude. Hlavně ho nepeskuj za blbosti typu boty más v blbý polici, ten hadr nedávej do kýble, pak přestávají poslouchat a nedělají raději nic (aby nic nezkazili, pač ví že budeš nadávat ať to udělaj nebo ne)
A s tim prděním ať se nám to líbí nebo ne oni to berou jako absolutní lásku k partnerce, to že je před tebou svůj a uvolněnej (jo jsou to opice ! )

---
prava-bruneta.pise.cz

27. 01. 2012 - 19:41

nexie: Vážně by měl někdo začít pořádat kurzy, jak na chlapy. Protože v nich aby se blbej vyznal. Já vím, že ho nemůžu peskovat. Ale někdy mě tak vytáčí. A ještě naschvál, když leží u televize, tak si sundá ponožky a hodí je po obýváku, to bych vyskočila z kůže.

---
nexie.pise.cz

27. 01. 2012 - 19:51

sayonara: No ano, a je mu třináct, že si myslí, že jiné holky tohle žerou? Nebo ho maminka chválila, když se pěkně po večeři odříhnul?

Teda jestli ho sjedeš na tři doby, tak je to možná moc, pokud to není potřetí za den, ale jinak?

---
sayonara.pise.cz

27. 01. 2012 - 20:20

nexie: Vychovávat se musí, ale všeho nejspíš s mírou!

---
nexie.pise.cz

27. 01. 2012 - 20:41

sayonara: No tak to jasně, je rozdíl, mezi tím, když řekneš "Miláčku prosím, neprď u večeře", a tichou ránou tupým předmětem do hlavy Nemá si co stěžovat, chlapec!

---
sayonara.pise.cz

27. 01. 2012 - 20:40

prava-bruneta: To je jasný pokud mu to říkáš 15 denně tak už asi není něco v pořádku, zase když to udělá je třeba ocenit to a ukázat ŽE SIS VŠIMLA Je důležitý vidět některý věci pozitivně jako že to k němu patří ale jsou věci přes co vlak nejede /poválený fusky kde jim upadnou/
Ten můj zase háže klíče na jednu skříňku uprostřed pokoje vždycky mě to vytáčelo, ale teď když to vidim jak se tam válí zase a zase a pořád ty blbý klíče tak mi to vždycky vykouzlí úsměv na tváři a říkám si že ho roztrhnu jak hada vezmu je a dám je tam kde mají být a on pak kouká kde jsou a pak se taky usměje pač ví že jsem je zas hodila tam kam mu je vždycky uklízím a už se mi to vlastně líbí

---
prava-bruneta.pise.cz

27. 01. 2012 - 22:14

sayonara: Ale pořád to není důvod k tomu, aby si psal erotické zprávy s kamarádkami. Je snad v pořádku "Ježiš, už zase chce, abych nesral u jídla" >> "Aha, tak já jdu š**at s kamarádkou, ta mě pochopí"?

---
sayonara.pise.cz

27. 01. 2012 - 22:49

nexie: Nj, co já vím. Tak pokud se to furt drží v elektronický formě, tak to podle mě není zas taková hrůza. Jako nemá důvod to dělat, ale reálně jestli spolu .... to nemám tušení. Podle těch řečí možná jo, ale jasně to nevím.
Dneska večer přišel z práce a byl v naprostý pohodě. Dali sme si véču, zahráli si spolu hru na počítači... pak mi dal pusu na dobrou noc a šel spát, protože ráno brzo vstává. Já se v něm fakt nevyznám.

---
nexie.pise.cz

28. 01. 2012 - 00:50

sayonara: Chápu to dobře, že je to nejlepší kámoška a on si s ní píše erotické zprávy?

Dovede si vůbec někdo z vás představit, že si budete psát něco takového s nejlepším kamarádem, pak se potkáte naživo a děláte jakoby nic?

Nechci být pesimista, ale to, že si někdo takhle píše s někým, koho normálně vídá, a nic s ním nemá, je tak zoufale nepravděpodobné...

---
sayonara.pise.cz

28. 01. 2012 - 00:58

nexie: Je to jeho kamarádka. Sem tam si píšou nějaký eroticky laděný zprávy na ICQ, na mobilu ne. 80% jejich konverzace probíhá normálně, běžný žblemty. Ale občas se tam objeví i něco takovýho jako eroticky laděnýho.

A co mám tak podle tebe asi dělat? Zabalit mu kufry přede dveře a až se bude ptát proč, tak mu řeknu, že jsem se mu hrabala v počítači a všechno to četla a že už ho nechci nikdy v životě vidět?!

Nejsem zas taková slepice, abych po sobě nechala šlapat, ale takhle dráždit hada se mi zase nechce.

---
nexie.pise.cz

28. 01. 2012 - 08:58

sayonara: Mno, už jsi to viděla. A jakmile o něčem takovém víš, tak máš asi tak pár možností.

Buď to můžeš nechat plavat a doufat, že to vyhnije a snažit se přesvědčit sama sebe, což nedoporučuju, protože tě to hrozně poznamená do dalších vztahů.

Nebo můžeš použít veškeré dostupné metody, abys zjistila víc. Mail, ICQ, Facebook, případně nějaká ta sledovačka, prostě nějakou dobu sledovat a doufat, že něco objevíš co nejdřív.

Další možnost je nechat se praštit do hlavy tak silně, že ztratíš paměť.

Víc mě nenapadá. Ještě teda vždycky existuje možnost zeptat se ho, ale má-li čisté svědomí, odpoví, že se nic neděje, není-li vše v pořádku, stejně ti bude lhát, protože kdo už dělá něco takového, s nějakým lhaním nemá problém.

---
sayonara.pise.cz

28. 01. 2012 - 14:41

prava-bruneta: Už jsem v tom nechtěla šťourat, ale ... myslím si že je absolutně nevhodné na někoho pořádat nějaké sledovačky typu keylogger atd ... ne kvůli tomu že by si to chudák chlap nezasloužil (zasloužil by si na hubu, ale) hlavně proto, že je to pod úroveň Nexie a shodila by se hlavně ona ať je to jak je to.
Jsem zastánce toho, že ženská si má zachovat tvář a úroveň za každých okolností to že ho začne šmírovat na PC vypovídá jen o tom, že se shazuje sama před sebou co bude dělat pak ..? sledovat ho cestou do práce? hrabat mu v diáři? ověřovat si jestli v práci skutečně je ? projíždět mu kapsy a mobil? obvolávat kamarády v kolik od nich odešel?...proboha...jak tohle jednou začne někdo začne dělat poznamená ho to i do dalších vztahů (bude podezírat úplně každýho a nebude jí připadat divný někoho šmírovat) a to už je patologický jednání zralý do péče psychologa.
Z mojí zkušenosti mám kamaráda /nic k němu necítím ani ted ani jindy, nic jsme spolu nikdy neměli ani mít nebudeme/ a povídáme si spolu o všem i o sexu (nemám problém o něm otevřeně mluvit) takže si povídáme i co by se nám líbilo s partnerama (jasně že je to spíš na úrovni srandy a kamarádství, že si to nepíšem jako že to chceme dělat spolu) ale o sexu se s nim bavím a nevidim důvod proč, když se vidíme na živo bych to měla nějak rozebírat. NETVRDÍM, ŽE TAKHLE JE TO VE VŠECH PŘÍPADECH !!! Samozřejmě nevím v jakém kontextu to psal Nexiin přítel a třeba on zrovna s ní poměr má, ale pak nechápu proč by s ní vedl řečit typu postavíme dům a dělám ti tam místnost jen pro tvoje tvoření (chlapi jen tak o budoucnosti nemluví a už vůbec ne takhle jako že počítají s tim že si jejich manželka zabere jednu místnost pro svý kreativní krámy - jinak Nexie jestli tu místnost budeš mít tak doufám, že mě pozveš na kolaudaci, protože ti jí budu závidět až do smrti

A k těm možnostem:
Nedělej ze sebe čuchacího psa a nevrhej se mu do věcí kdykoliv máš možnost, pokud máš pocit že se doma chová hezky, mluví s tebou, spíte spolu atd... pokud se začNe chovat divně /vyvolávat hádky atd ... bez důvodu.. a prostě se chová divně není doma dlouho, neřekne ti kde byl, odbývá tě... pak máš důvod se začít DŮRAZNĚ dožadovat odpovědí Co se děje? Ale tim důrazně myslim i to že se předvedeš jako silná osoba co prostě chce vysvětlení a ne ukňouraný otázky typu co je s tebou? proč si mě nevšímáš? Na tohle ti neodpoví nikdy upřímně... Řekneš třeba, že takhle už nemůžete žít a chodit kolem sebe jak dva cizí lidi, a nebaví tě pořád dělat že se nic neděje takže čekáM vysvětlení proč se chováš tak divně ať je to co je to(normální chlap ti dá jasnou odpověď. Nebo mu řekni Opravdu je za potřebí abych tě podezírala, dělala hysterický scény, hrabala ti ve věcech a volala ti každou hodinu abych věděla kde jsi? Nebo jsi natolik chlap a řekneš mi proč se chováš tak divně a co tě trápí? (Tohle je ručník v ringu a zvedne ho každej tomu věř!! - je to vystrašení tim čeho se chlapi bojí - hysterická ženská, v kombinaci se silnou ženskou která chce něco řešit a útok na jejich ego aby byli chlapi a postavili se problému) Pokud ne a máš podezření a žaludek tak se mu do těch věcí podívej a ujisti se (ale tohle není spása) Není dobrý to nechávat ani být ani se chovat jako hlídací pes. Musíš s nim porstě mluvit i když je to nepříjemný i když to bolí a snažit se najít řešení bez výčitek a řvaní.
Tím že ženský řvou se povyšujou v jejich očích do úrovně hysterek a oni neposlouchají co jim chcete říct oni se bojí jakým nožem po nich hodíte a i kdyby jste si plíce vyřvali nic si z toho neodnesou. Pohrdání, znechucení maximálně slzy zklamání to je to co se na ně má praktikovat i při tak hnusných věcech jako je rozchod. Protože když na ně řvete že je zas... haj... a čů... a ko... tak on vás vidí jen jako uraženou vřískající bejvalku, která je rudá jak rak, a vypadá hnusně když řve a křičí a lomí rukama a říká si ještě že se jí zbavim. Ale když vidí a slyší to pohrdání a znechucení od člověka který ho miloval a smutný oči plný nenávisti a slzy, které tečou po obličeji holky se kterou zažil tolik věcí. Neříkám že tam mají sedět jak hromádka neštěstí klidně mu řect že je to hajzl, ale pevně, rozhodně a nenávistě, ne v afektu kdy vypadáte jak hysterickej blázen. Rozchod pak probíhá na úrovni a ten kluk pak má ještě hodně dlouho hnusnej pocit, hnusnější než když se zbaví hysterky. Navíc si pak o vás nebudou dělat srandičky v hospodě, a holka pak je ta co odešla se vztyčenou hlavou pač žádnej takovej za to nestojí. A občas ho to dovede i k uvědomnění své chyby a přijde, protože zjistí o co přišle pak už je na holce jestli ho chce nebo nechce zpět každopádně ona je ta "na koni"

---
prava-bruneta.pise.cz

28. 01. 2012 - 15:07

sayonara: Jo, Bruneto, máš pravdu, jenže Nexie se tam už podívala. Když už něco takového děláš, tak máš tušit, že tam objevíš něco, co se ti líbit nebude. A když to udělala takhle napůl, tak se to nedá jen tak zapomenout.

Nesouhlasím s bezdůvodným prohledáváním soukromí, ale takhle napůl to nemůže vést k ničemu dobrému.

---
sayonara.pise.cz

28. 01. 2012 - 15:40

prava-bruneta: Ale dá se to zastavit v pravou chvíli než se to slídění stane jejím každodenním chlebem. A radit jí jako když už jsi to udělala tak to dotáhni do konce a začni slídit všude at se toho dozvíš co nejvíc - od toho dávám ruce pryč.
Sama nejlíp ví jak to cítí, což nám tu psala, je to její rozhodnutí a já si myslím, že je daleko rozumnější než ji navádět ať ho šmíruje dál, ať se na něj víc zaměří zajímá se o něj a o jeho "choutky" a pocity, ale rozhodně ne ať ho stíhá a sleduje tohle vede akorát tak do prdele. (že jsem tak sprostá)
Navíc když bude on hodně chtít tak to stejně udělá i kdyby měl doma nejkrásnější a nejhodnější holku na světě a Nikdo a Nic s tim nezmůže, bude mazat historii, zprávy a já nevim co všechno a v takovýmhle vztahu stejně nikdo nevydrží dlouho. Takže hlavní je nesnížit se pod svojí úroveň, protože toho slídění se pak už nikdy nezbaví a bude to dělat každýmu a s takovým člověkem nikdo nechce nic mít.
Já tu nikoho k ničemu nenavádim ani mu necpu svý pravdy, píšu tu jen zkušenosti, který mám s chlapama a společným bydlení (to je taky rozdíl, když spolu dva chodí nebo když spolu bydlí)ať si z toho Nexie vezme co chce nebo klidně nic, jen vim, že tyhle věci fungují a jediný co nakonec ze vzathů zachraňuješ je tvoje hrdost.

---
prava-bruneta.pise.cz

28. 01. 2012 - 16:33

sayonara: Já tady ze sebe taky nechci dělat experta na lidskou duši, ale pravá chvíle na zastavení se je IMHO v momentě, kdy se chystáš něco otevřít.

Vím, že kdo chce, ten udělá cokoliv.

Ale taky vím, že jakmile objevíš byť jen náznak toho, že se něco nekalého děje, dokážeš se s tím smířit, zapomenout a uzamknout to tak, že tě to o dlouhých nocích nebude pronásledovat? To vyžaduje opravdu silnou mysl a žaludek...

Znám člověka, který byl schopen do očí tvrdit své milované, s kterou plánoval budoucnost, že ji miluje a že je mu s ní dobře, zatímco ona se snažila, aby tomu bylo tak i nadále, nicméně pak se odhalila krutá pravda... A dotyčnou dodnes pronásledují noční můry a je nešťastná z toho, jak jí ty roky poškodily duši. Jo, prostě se neměla holka nechat uchlácholit, že erotická konverzace s kamarádkou, jeho oslovení "koťátko moje", "jsi nejzajímavější osoba, kterou znám" je něco normálního... Potom by možná nepsala patetické komentáře pod články jiných lidí a mohla by si užívat krásného vztahu, který má, a nemusela by se děsit každé nevinné poznámky svého nynějšího milovaného...

---
sayonara.pise.cz

28. 01. 2012 - 16:57

nexie: Takže, aby se to nějak uzavřelo. Nejsem rozhodně žádná slídilka. I když jsem mu tam vlezla, což se nemá a já to vim, a taky si u toho přijdu blbě. Ale co se stalo, stalo se. Rozhodně ho nehodlám sledovat a hrabat se mu kdo ví kde. Taková teda zase fakt nejsem!!
Počkám, jak se to vyvine a uvidí se. Nehodlám tady házet blesky a třeba si tak zbytečně zničit něco, o co bych nerada přišla.

A s tou místností jestli opravdu dopadne, tak pak tě na kolaudaci určitě pozvu

---
nexie.pise.cz

28. 01. 2012 - 17:10

sayonara: Hodně štěstí a čistou mysl. Já jsem neměla v úmyslu tě navádět k ničemu špatnému, jenom ten článek vyzněl docela smutně a zoufale...

---
sayonara.pise.cz

30. 10. 2013 - 15:31

walome: Chlapi jsou svině, já to řikám furt ale za tohle si může každá sama, máte si vybírat solidní kluky a ne tyhle hnidy.

---
walome.pise.cz